ERF
search
accessibility

O djelatniku

izv. prof. dr. sc. Maja Cepanec

Zvanje: izvanredni profesor
Lokacija: 41
Telefon:+385 1 245-7452
E-mail: E-mail
Organizacijska jedinica: Odsjek za logopediju
Na sveučilištu od:2003.

Nastava

prijediplomski

diplomski

doktorski

specijalistički

Izabrane publikacije

Cepanec, M. (2023). Rani komunikacijski razvoj. Naklada Slap.

Cepanec, M., Šimleša, S. (2022). Item-based analysis of some ADOS-2 items with typically developing participants might help improve cross-cultural validity of ADOS-2. Journal of Autism and Developmental Disorders.   https://doi.org/10.1007/s10803-022-05791-w

Šimleša, S., Stošić, J., Bilić, I., Cepanec, M. (2022). Imitation, focus of attention and social behaviours of children with autism spectrum disorder in interaction with robots. Interaction Studies, 23(1), 1-20, https://doi.org/10.1075/is.21037.sim

Jurin, A., Šimleša, S., Cepanec, M. (2022). Parental perception of the process of communicating a diagnosis of autism spectrum disorder in the Republic of Croatia. Clinical Child Psychology and Psychiatry, 27(4), 1006-1018. https://doi.org/10.1177/13591045221105191

Šimleša, S., Hacin, K., Cepanec, M., Ivšac Pavliša, J. (2021). Importance of language for children’s theory of mind: Comparison of verbal and nonverbal theory of mind tasks. Psihologija, 54(2), 123-135. https://doi.org/10.2298/PSI190924023S

Božić, N., Cepanec, M. (2020). Razvoj komunikacijskih funkcija u djece dobi 1.5-4.0 godine. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 56(1), 33-43. https://doi.org/10.31299/hrri.56.1.3

Ninković Budimlija, H., Cepanec, M., Šimleša, S. (2020). Stavovi roditelja predškolske djece prema inkluziji. Acta Iadertina, 17(1), 7-32. https://doi.org/10.15291/ai.3076

Burić, M., Cepanec, M., Šimleša, S. (2019). Obilježja neverbalne komunikacije djece sa selektivnim mutizmom – nalikuju li onima u poremećaju iz spektra autizma? Logopedija, 9(2), 50-58. https://doi.org/10.31299/log.9.2.2

Adani, S., Cepanec, M. (2019). Sex differences in early communication development: behavioral and neurobiological indicators of more vulnerable communication system development in boys. Croatian Medical Journal, 60, 141-149. https://doi.org/10.3325/cmj.2019.60.141

Zubak, A., Šimleša, S., Cepanec, M., Stošić, J., Petric, F., Kovačić, Z. (2018). Usporedba reakcija na robote u socijalnom i nesocijalnom kontekstu u djece s poremećajem iz spektra autizma i djece tipičnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 54(2), 28-38.  https://doi.org/10.31299/hrri.54.2.3

Šimleša, S., Cepanec, M., Ljubešić, M. (2017). The role of executive functions in language comprehension in preschool children. Psychology, 8, 227-245. https://doi.org/10.4236/psych.2017.82013

Šimir, A., Šimleša, S., Cepanec, M. (2017). Razvojni profili u djece s poremećajem iz spektra autizma. Klinička psihologija, 10(1-2), 5-21.

Kljunić, K., Cepanec, M., Šimleša, S. (2016). Imaju li hrvatska djeca urednog razvoja uistinu „urednu“ komunikaciju? Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52(2), 1-10.

Cepanec, M., Šimleša, S., Stošić, J. (2015). Rana dijagnostika poremećaja iz autističnog spektra – teorija, istraživanja i praksa. Klinička psihologija, 8(2), 203-224.

Cepanec, M., Šimleša, S., Ivšac Pavliša, J., Slavinić, I., Mejaški-Bošnjak, V. (2015). Probir na poremećaj iz autističnog spektra u ranoj dobi. Paediatria Croatica, 59(Suppl 2), 23-30.

Kuvač-Kraljević, J., Cepanec, M., Šimleša, S. (2014). Gestural development and its relation to a child`s early vocabulary. Infant Behavior and Development, 37, 192-202.

Cepanec, M., Lice, K., Šimleša, S. (2012). Mother-father differences in screening for developmental delay in infants and toddlers. Journal of Communication Disorders, 45(4), 255-262.

Judaš, M., Cepanec, M., Sedmak, G. (2012). Brodmann`s map of the human cerebral cortex – or Brodmann`s maps? Translational Neuroscience, 3(1), 67-74.

Maričić, A., Kelić, M., Cepanec, M. (2012): Učestalost i funkcije majčinih verbalnih iskaza i gesta u ranom jezičnom razvoju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48(1), 44-54.

Polšek, D., Jagatić, M., Cepanec, M., Hof, P.R., Šimić, G. (2011). Recent developments in neuropathology of autism spectrum disorders. Translational Neuroscience, 2(3), 256-264.

Cepanec, M., Gmajnić, I., Ljubešić, M. (2010). Early communication development in socially deprived children – similar to autism? Translational Neuroscience, 1(3), 244-254.

Šimleša, S., Ivšac, J., Cepanec, M., Mejaški-Bošnjak, V., Ljubešić, M. (2010). Što znamo o sociokognitivnim obilježjima djece s pre/perinatalnim oštećenjem mozga? Paediatria Croatica, 54, 65-72.

Cepanec, M., Judaš, M. Postnatal development of layer IV in fronto-opercular region (Broca`s area) (2010). Translational Neuroscience, 1, 24-29.

Judaš, M., Cepanec, M. (2010). Oskar Vogt: the first myeloarchitectonic map of the human frontal cortex. Translational Neuroscience, 1, 72-94. 

Ljubešić, M., Cepanec, M., Ivšac, J., Šimleša, S. (2009). Predjezična i rana jezična komunikacija: obilježja prijelaznog stadija u djece s perinatalnim oštećenjem mozga. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 45(1), 15-29.

Šimleša, S., Cepanec, M. (2008). Razvoj izvršnih funkcija i njihovih neuroloških korelata. Suvremena psihologija, 11(1), 55-72.

Judaš, M., Cepanec, M. (2007). Adult structure and development of the human fronto-opercular cerebral cortex (Broca's region). Clinical Linguistics and Phonetics, 21(11-12), 975-989.

Cepanec, M., Judaš, M. (2007). "Motoričko polje za govor" nekad i danas: od klasičnog modularnog "središta" do čvorne i supramodalne sastavnicu višestrukih neuronskih mreža. Liječnički vjesnik, 129, 401-406.

Cepanec, M., Ljubešić, M. (2006). Early lexical and morphosyntactic development in children with perinatal brain injury acquiring Croatian. Journal of Multilingual Communication Disorders, 4(2), 128-148.

Cepanec, M. (2005) Jezični razvoj u djece s ranim žarišnim mozgovnim oštećenjem. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 41(1), 89-104.